Papatya-34 DorukZengin https://resimyukle.io/r/eaNZyGHTJ4 bunu çiçek sepetinden yaptırdım https://resimyukle.io/r/udLasRX6Yp Bunuda bugün izinliyim ambalajcılardan alıp doldurup etiket bastırıcam bitince yine atatım resim 👧
mummy_mom DorukZengin cikolata yaptiricam.Amigurumiden bebek anahtarlik yaptiriyorum hediyelik olarak 30 tane.yakinlara vericem.serbet yaptiricam.eşimle iş yerimize de dagitmak icin de baklava yaptiricam.
DorukZengin mummy_mom Ben de bugün eşimi Eminönü’ne gönderdim internette boşu 7₺ olan cam kolonya şişelerini 3₺'ye aldı. Ben evde süslemeyi yapıcam 🥰🥰
birkedilianne DorukZengin Öncelikle eve misafir almayacağım. Sadece kayınvalidemlere annemlere kız kardeşime vs hediyelik yaptıracağım. Yakınlarıma 15 tane yani en fazla. Onu da seçtim. Çok şirin çerçeve şeklinde hediyelik. 🤗Bir de bebek çikolatası🤗
DorukZengin birkedilianne Ben de kolonya şişesi aldım kendim süsleyeceğim bir de magnet yaptıracağım ☺️