Size bir şey sormak istiyorum bat 19 Temmuz. 13 temmuzda kulak enfeksiyonu olduğu için doktor antibiyotik yazdı. Gebelik şüphem olduğunu söyleyince kan baktık beta 3 çıktı. Şu anda negatif ama 5 gün var adetime . Antibiyotik kullanmalı mıyım ? Şunu da belirteyim işitme kaybım var. bir kulağım duyuyor sadece ve duyan kulağımda enfeksiyon var ilerlerse duymam tamamen etkilenecek. Normal şartlarda hemen kullanmaya başlardım ama ikilemde kaldım. Bu antibiyotikler gebelikte kullanılıyorlar ama genede ilk üç ay riskli 😕