Nigli123-35 Kizlar bilen anneler bugun çatı muaynesi oldum. Doktorum 2 cm acıklığın var 40. Haftaya kalmazsin dedi.. sizlerle paylasmak istedim. Sizce nasil olur aynisini yasayan varmi paylasmak istedim sizinle 😊
Lavininannesi1 Nigli123-35 Ay bende bugün kontrole gidecem çatı muayenesi yapılacak hem korku hem heyecan ikisi bir arada 😂
Senemunlu Nigli123-35 benimde 38de 1 cm aciklik vardi ama gelmeye niyeti yok gibi dedi . O sirada soramadim doguma gitti , muhtmeelen yukardaydi galba . Heyecanla bekliyoruz . sagsalim kucagimiza aliriz insallah
Han-003 Nigli123-35 38 haftam da çatı muayenesi oldum açıklık falan yok yarın 39 olacak kontrol var bakalım ne dicek ☺️Sağlıkla kucağınıza alın inşaallh
Nigli123-35 Lavininannesi1 yaaaaa bende simdi geldim hastaneden 😊 aslinda acıyan bi durum yok kendini sıkma diyo doktor acımıyo ama oraya bi mudahele var yaa bacaklarini acip oturmak biraz tedirgin etti beni.. gercekten acı yok 😊 normal dogum istiyosaniz güzel haberler alin insallah 😊😍
Lavininannesi1 Nigli123-35 Amin cnm inşallah teşekkür ederim bende 37 haftalığım banada doktor önceki kontrolde seninki bayramda da gelebilir demisti bakalım bugün ne dicek sende sağlıkla bebeğini kucağına alırsın inşallah 🙏🥰
Sevil_mavi Nigli123-35 bende olacağım çatı muayenesi biraz tedirginlik var kendimi çok kasmaktan korkuyorum. Çatıya çıkmadan önce hemşire sizi nasıl hazırladı acaba etek giysem daha mı rahat olur acaba diye düşündüm ama emin olamadım
Nigli123-35 Lavininannesi1 aramizda belki bi iki hafta olur belki de ayni hafta dogum olur… normal mi istiyosunuz sizde 😊
Nigli123-35 Senemunlu aminnn saglikla kavusalim bebeklerimize 😊 bu var bide dimi 2 cm acilma olupta ilerleyen haftalarda ilerleme olmayabilir buda mumkun sanirim yanlismi biliyorum
Lavininannesi1 Nigli123-35 Evet cnm bende normal istiyorum hangimiz önce doğursak haber verelim yaa 🥰
Nigli123-35 Lavininannesi1 allahimmm heycan dorukta 😊 pekii bundan sonra kii kontrollerde gene alttan muayenemi olucaz artik
Nuray-5886 İlk gebeliğim hali ile tecrübe pek yok 😅 kaçıncı haftada çatı muayene gidiliyor 🤯 ve o günde ultrasonda bakılıyor mu bebeğe 30+5 olduk 🎈
Nigli123-35 Nuray-5886 37. 38. Haftalarda cati muayenesi oluyo canim. Aynen ultrasyonlada bakiyo ayrica doktor.
Lavininannesi1 Nigli123-35 Şimdi çıktım bende kontrolden cnm açılmam yokmuş ama normal doğuma müsait çatın dedi,bir daha alttan bakacağını söylemedi
Nigli123-35 Han-003 aminn hepimiz saglikla kavusalim yavrularimiza canım 🙏 güzell haberler alalim insallah 😊
Nigli123-35 Selmaolmz yok agri acı olayi yok. Sadece iste bacaklarini acip aturmak vajinaya bi mudahele olmasi beni tedirgin etti kastim kemdimi biraz. Yoksa korkulcak bi olay degilmis 😊
Hilalmira Nigli123-35 ben çatı muayenesi yaptırdım 2 cm açıklık var dedi aynı gece saat 3 te sancılarım başladı ve doğum gerçekleşti 🙏🏻🌸 eğer zamanıysa hayırla gelsin eli kulağında demektir
Nigli123-35 [silindi] ben bu acikligi bile beklemiyodum kii hic yuruyus yada normal olsun diye biseyler yapmadim ya 2 cm bile sasirdim 😁 40. Haftaya kalmaz dedi doktor ama bakalim 😊