Gamzeuzmay Dün kontrolum vardı cindiyet öğrenmek için gittim ama doktora bebeğin aşağıda dikkat et dedi ve progestan ilaçı verdi bu durumu yaşayanlar bana yardımcı olabilir mi siz neler yaşadınız ne oldu ilk hamileliğim bilmiyorum çok fazla bişey
Mmoommlife Gamzeuzmay gecmıs olsun inşaAllah vaktınde saglıkla alın ılacları kullanın ve hep dınlenın ayakalrınızın altına yuksek bısey koyarak yatın ayakta fazla kalmayın süreci dinlenerek gecırın yanı
Mom54564 Gamzeuzmay Ağır kaldırma çok ayakta kalma ağır işler yapma çocuk yukarı çıkana kadar dinlen düşük tehlikesi
bilnazo68o Gamzeuzmay benimde aşagıda hep canım hiç yukarı çıkmadı. 27 hafta olduk halen öyle midem boş. Baş aşagıda duruyor du hepte. Detaylı ultrosona gittiğimde doktor sasırdı o kadar yer var ama çok aşagıda duruyor dedi. Progestanı bende kullandım tedbir amaçlı. Zaten her gittiğimde rahim ağzını ölçüyor bi sprun yaşamadım normal çıkıyor. Biz iğneye döndük haftada 1 yaptırıyorum erken doğum olmasın diye tedbir amaçlı. Saddce hareketleri çok rahatsız ediyor aşagıda olduğu için 🤷♀️
Gamzeuzmay Mmoommlife bende öyle yapıyorum zaten inşallah bişey olmaz bian önce yukarıya çıkar 2 hafta sorna bida gel dedi doktorum
Esrakin Gamzeuzmay Benimde gec farkedildi 16 haftalıkken rahme dikis attilar serklaj denen bi operasyon doktorun soylemedimi sana cnm benimde surekli agrim oluyordu kanamam oluyordu bebek rahme cok yakınmış be baski yapiyor mus doktor 1 ay yatis verdi hala baski yapiyor surekli yaticaksin dedi bana tuvalet ihtiyacı kalkmak yok dedi
Gamzeuzmay Esrakin yok öyle bişey demedi doktor bana herhalde çok asağıda değil sadece ilaç verdi ani hareket yapma dedi sadece bu kadar
Gamzeuzmay Esrakin https://www.hizliresim.com/ejiqcoh böyle bişey verdi ölcüm yaptı mı yapmadı mı bilmiyorum yani
Edanr11 Gamzeuzmay bana da detaylı da öyle demişti ama yat fln demedi size ölçüm yaptı mı ne kadar rahimle plesenta arası
alazzeyneperva Gamzeuzmay doktor söylememiş olabilir ama her fırsatta uzanıp ayaklarını tam dik tam 90 derece ol benimde öyleydi hayla aşağıda düzelmedi aman şuan geri gitmesin 34 haftalik olucam yarın serklajda rahimle alakali bisey olduğunda müdahale ediyolar rahim ağzı kısalığı filan öyle bişey yoksa doktor söylememiştir aman şakaya gelmez bi süre iş güç yapma sonra üzülme misafir de kabul etme eşin yardımcı olsun sürekli ama moral de bozma yat dinlen hep
Gamzeuzmay Edanr11 hayır dedi ki bana asağı da bebek dedi bende dedim tehlikesi varmı doktorda yüzde 90 bişey olmaz ama önlemimizi alalım ilaç kullan dedi dikkatli ol bide dedi bu kadar
Esrakin Gamzeuzmay valla xnm beni alttan muane etti direk dedi kanamamin durmasini bekledi 3 gun sonra ameliyat etti 5 doktor degistirdim kanamalarim yüzünden agru yüzünden bi tek bu doktor farketti
Gamzeuzmay Esrakin benim kanamam ağrım felan hiç yok gayet iyim aslında ama öyle dedi bilmiyorum bende anlamadım bişey