Hatice_bilal Merhaba güzel anneler şuan hastane odasından yazıyorum gece saat 2 buçuk civarı gelmeye başlayan sancılarla sabah 8 de hastaneye giriş yaptık şuan 2 buçuk cm açıklık var sancılarım şiddetli ve 5 dakikaya bir dua eder dua beklerim
Prensesiminyolculugu Hatice_bilal sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi inşallah Rabbim yardımcınız olsun bir solukta gelsin minik 🙏💐