Kızlar doğumum ağustosta olacak. İnternetten bi yer buldum çikolata yaptırmak için. 10 gün önce sipariş ver dedi. Buraya kadar her şey güzel.. sonradan aklıma geldi. Bu çikolatalar gelene kadar erir 🙄 bende adana da bi yer aramaya başladım. Ama bulamadım. Normal kare çikolata üzerine isimli falan oluyo ya. Kutulu falan. Öyle bi yer arıyorum. Nereler yapar her çikolata yapan öyle tasarım paket yapıyo mu? Yada bildiğiniz bi yer var mı?