Bebeğimin hareketleri 17. Haftanın sonunda seyirme şeklinde hissetmeye başladım. 19 da ise dışardan belli oldu. O haftadan beri çok hareketli kıpır kıpır ayakta yatarak hiç farketmiyor nerdeyse her saat başı tekme atıyordu🤣 Bugun tam 23 hafta oldum ama iki gündür çok az ve derinden hissediyorum dışarıdan bir iki kez belli oluyor Bu şekilde olan var mı normal mi acaba?