Geçen yıl 4800 tlye doğum yapmıştım bu sene Eylül ayında tekrar doğumum var. Arkadaş devlet hastanesi gibi demiş kesinlikle katılmıyorum doktorum Merve hanımın ilgisi alakası tecrübesi inanılmaz aynı şekilde hemşirelerinden tutun temizlik görevlilerine kadar hepsi işini hakkıyla yapıyor ben prensesler gibi dogum yapmıştım el üstünde tutuluyorsunuz kesinlikle bir dediğinizi iki etmiyorlar dogumum mükemmel geçmişti yine aynı şekilde olacağına eminim