Kızlar sağlık ocağından çıktım şimdi sancı ve kasılmam var doktor dogum Başlayabileceğini ve yatmam gerektiğini söyledi 27 temmuzda sezeryan günüm var 2.5 da hastanede doktor muaynem var böyle bişey başına gelen var mı eğer gerçekten günümden önce doğum başlarsa falan sezeryan mi olacak normal mi bilgisi olan yazarsa sevinirim