Kızlar bugun 4.cu gunum dün test sonucum 0.1 di yükselme imkanı olmaz demi ben adetim sökülsün diye maydonoz kürünü denicem ama içimede kuşku düşüyo ya yükselirse diye yardımcı olurmusunuz ertelemek de istemiyorum çünkü eşim izinde olcak yumurtlama günlerimde bu geciktikce ordanda gidiyo günler