Cansum1
35+2 yim bugun Çatı muanesi oldum 19 unda tekrar kontrolüm var doktorum yan kemiklerin iyi ama bebeğin çıkış noktasındaki kemik orta derece dedi eğer 19undaaa 3 5 cm açılman olursa yatışını yaparım dedi ama biz o zamana 36+5 olucaz neyi denicek napıcak anlamadım soramadım da sonradan kafam çalıştı kızlar morelim bozuk acaba benim açılmam mı var söylemiyor panik olanıyım diye?