Merhaba kızlar. Bugün itibariyle 13 hafta olduk 🙏🏻 Size bir şey sormak istiyorum. Biz Temmuz ayının sonunda Karadeniz’e gitmeyi düşüyoruz, Rize tarafında 3 gün kalıp yayla turu yapacağız. Orada kalacağım yer rahat, sıkıntı olmayacak. Ancak biz Ankara’dan oraya gideceğiz ve sonrasında tekrar Ankara yapıp bir iki gün orada kalıp Muğla’ya döneceğiz. Kendi yaşadığımız yer Muğla. Size sorum şu, sizce bu beni çok yorar mı, riski var mı? Yaylaların rakımı yüksek mi oluyor bu etkiler mi? Teşekkür ederimmm🙏🏻