Hilkatkaradagli bir saat boyunca titredim ben, bir kaç günde vücut ısım yerine geldi. Uzun ve geniş rahat giyilebilecek çorap koyun bence en önemlisi. Ayak bileklerimi çorap bile ısıtmadı yanımdakiler bileklerime masaj yaptı. Hırka giymedim. Hastanede pike vardır bir kaç tane pike örttüler hatta battaniye bile vardı onu da örttüler. Bir saat sonra ısınınca bütün pikeleri kaldırdık. Kısa kollu geceliklerim vardı gayet yetti. Haziranda doğum yaptım buarada. Odanın ısısını da klimadan kendimize göre ayarladık. Bol bol gecelik bence en rahatı. Ben çok sık değiştirdim.