Kavakyellerihercai Hcg 200 olup sonradan yükselen oldu mu adetim 5 gün geçti?Hiçbir gebelik belirtim de yok :( korkmaya başladım
Esenburhan123 Kavakyellerihercai gebelik belirtisi hemen olmayabiliyor 2 gün sonra tekrar bata ver yükselmesi gerek ğ
zehranurr Kavakyellerihercai 200 düşük bir değer değil 2 günde 2 katı artış takip etmelisiniz. Bu Arada benimde ağrı dışında hiçbir belirtim yoktu
Ayguns Kavakyellerihercai adetinizin gecikmesi bi gebelik belirtisi zaten başka ne olmasını bekliyorsunuz ? Daha çok başındasınız. 2 gün sonra testinizi tekrar ettirip artışınızı doktorunuza sorabilirsiniz. Belirtiler birkaç haftaya ancak başlar ya da başlamayabilir herkeste farklılık gösteriyor.
Duygucesur Kavakyellerihercai benim ilk 276 ydı. Belirti hiç yaşamadım belli olmuyor. Iki günde iki katına cikmasi lazim. Aksi taktirde boş gebelik mol gebelik olabilir düzenli baktır ve kadın doğum uzmanina gözük😊
Kavakyellerihercai Duygucesur daha önce kimyasal gebelik ve boş gebelik yaşadım hepsinde de belirti yaşadım yine hüsran olacak diye korkum
GamzeAlii Kavakyellerihercai ben 10 gün gecikmeyle 162 ydi beta degerim yukselecektir Allah’ın izniyle
azerianne Kavakyellerihercai 5 gün gecikmeyle gittim hcg 3 çıktı üç gün sonra 50 oldu iki günde bir artmaya başladı. Çok şükür şuan 16+3 deyiz . Ultrasonda görülecek değere gelene kadar sabredin sonrası inşaallah güzel haberler alırsınız. İyi düşünün iyi olsun ☺️
2melekannesi_ Kavakyellerihercai ilk değerim 39du şimdi 15haftamız bitecek ☺️ Belirtiler de 6.haftanın ortalarında başlamıştı korkmayın anca başlar
G_M_Z @Kavakyellerihercai canım benim ilk öğrendiğimde betam 216 dı. 2 gün sonra tekrar verdim 590 oldu şu an 7+6 günlük hamileyim bebeğim de iyi çok şükür. Önemli olan değerin 2 günde 2 kat artması içini ferah tut 🥰