2 gündür iyi haberler duyuyorum diye sevinirken bugün yine o bebeğimin ölebileceğini gözümün içine baka baka söyleyen doktor geldi. Bugün de bebeğimin nabzı yüksek diye Covid olabileceğimi düşünerek test alacağını söyledi. Ben zaten kronik astım hastasıyım şükür koku tat alma herşeyim var. Olsam astımım zaten ileri direk carpar. Bu doktor olmayabilir ama bakalım diyor. Sanki özellikle canımı acıtmak uğruna bişeyler yapma peşindeler. Hepsi değil ama geldiğimden beri bu böyle. Gerçekten olabilir mi bebeğimin nabzı yüksek diye covid muhabbeti, bana çok saçma geldi. Artık tansiyonuma vuruyor bu sinirlerim iyice gerildim.