Berraeva ozlmayktkrmm Ben kullandım ama maalesef kaliyo. Makinam da gayet iyi bi makina ama tam olarak eritmiyo ne yazık ki 2 sefer yıkadım ikisinde de aynısı oldu işte her makina eritmiyo galiba deneme yanılma yoluyla öğreniyo insan
ozlmayktkrmm Berraeva Allah allah enteresan nasıl anladınız çamaşırların üzerinde mi gördünüz kalıntıları 🤷🏻♀️ belki dediğimiz gibi makinalarla alakalıdır ☺️
Berraeva ozlmayktkrmm Yok camasirlarin uzerinde değil makinanın deterjan haznesinde yarisi içinde kalmıştı top sabun olmuştu
ikizlerinannesiii hepoyleolurzaten Dalan granül hediye edilmişti toplu alışverişimde onu kullandım ve çok beğendim
Merinosunannesii Berraeva bende baya baya kalıntı kalıyor ilacın yarısı gözde kalıyor resmen hemen duşa kabinin içinden sıcak su koyuyorum karıştırıyorum eriyor hemen
Berraeva Merinosunannesii Evet benim de yarısı gözde kaldı. Ben de o şekilde yapayım teşekkür ederim 🌸