eylusko çok mu çiçekli yada basit kızlar? nasıl düğmeli felan ya doğum sonrası hastanede giyebilir miyim.? bir tanede evlenirken set alınıyor ya onun uzun kollu ipek kristal düğmeli takimi var 1 kee giymek nasip olmadı 😊🌸
umutttttt eylusko canım güzel de sen içinde rahat hisseder misin çünkü doğumdan sonra o göbey yine şiş kalıyo sizi sıkar bence
Pelinbyrktrlr eylusko ben emzirme geceliği aldım üstünde sabahlığı da var karnım tam inmemiş olcak o yüzden 1 takım böyle gecelik&sabahlık 2 tane de gömlek elbise koydum. 1 tane de yine hamile pijama takımı koydum nolur nolmaz diye. Belim falan rahat olsun çübkü doğumdan çıkınca göbek yine 4 Aylık gibi kalıyo 😃
eylusko umutttttt 8. aya gitmiş bulunmaktayım hala minik bi göbeğim var acaba bu 2 ayda çok buyur mu 🙄🙄🤰
umutttttt eylusko benimde aynı öyle hamile olduğumu söylemesem kimse anlmaz inan ki 😌 ama siz yine büyük beden alın kü giyebilesiniz
Benbenim eylusko benimde öyleydi canım 8. Aydan sonra birden bire büyüyor ama çok büyümesini bekleme 😂
eylusko Pelinbyrktrlr 4 tane takim mi aliyorsunuz yani yaaa ben niye 2 tane dusundum az mi olur .emzirme geceligi nasil sabahlık li olan resim atar mısınız. eylül de doğacak ağustos sonu gibi hava çok sıcak olacak sabahlık giyebilir miyim orası da ayrı 🙄
Kararsizinsan Pelinbyrktrlr ya bende pijama takimi aldim da gobegim simdi tam oluyor 27 haftaligim. Iner dogumdan sora dedi satici aldim bende. Sizce suan ki halimden daha az olur muyum dersiniz?
Pelinbyrktrlr eylusko Yani kanama falan olur kirlenir diye yedekledim fazla gelsin de az gelmesin mantığı 😃 Şimdi bulup paylaşıyorum takımı
Durubatu eylusko benim 2. Doğumum olcak daha önce yeterli olmustu doğumdan hemen sonra gecelik giycem 2 takımda pijama alıyorum yanima
Gururunannesi eylusko eğer uzun elbise giyersen bence daha rahat edersin . Ben öyle birşey düşünüyorum
Ozlem23 eylusko giyebilirsiniz tabikide rahatsız olan kafasını öbür tarafa çevrilsin 😁 ikinci dediğiniz esnek kumaş değilse biraz rahatsız edebilir belki az daha toparlandık tam sonra giyersiniz onu
Ozlem23 eylusko bence pijama takımı alicaksaniz gecelik alın diğerinde ben pijama altını giymeye cesaret edemedim sezeryan olmuştum iki gecelik götürmüştüm ikisinide giydim iç gun iki gece kaldım kız üstüme kusunca diğerini giymistim
Pelinbyrktrlr eylusko Sabahlığı da koridorda yürürken falan giyerim odada giymem sanırım çünkü doğumun 3 hafta sonra 😬
Gururunannesi eylusko yani bnce şık olmasından önce konforluguna dikkat edin derim . Ben eskiden ayakkabı ayağımı tuttumu diye dikkat etmezdim güzel duruyorsa yeterdi. Ama bu bambaşka bir şey 😂😂şimdi sadece rahatımi düşünüyorum. Böyle çok büyük birşey giyincem. Ztn bu sıcaklarda beni sıkan üstüme oturan birşey tercih edeceğimi sanmıyorum
eylusko Pelinbyrktrlr dantel mi düşman başına… ceyizim de 1 tane dantelli havlum , örtüm vs. yok bi kaybimda yok çok şükür 😊😊