1112aa Merhaba kızlar doğumunu İzmir Dokuz Eylül Üniversitesi veya Çiğli devlet hastanesinde yapan var mı Varsa iyi ve kötü yanlarını söyleyebilir mi Çok acil
aselnannesi 1112aa canım doğum yapmadim ama Çiğli eğitim arastirmada aylik kontrolum yapiliyor inşallah doğumum da orda olacak doktorlar hemşireler cok özverili
miniginannesi3 1112aa bende 9 eylülde takipteyim şu anlık memnunum ilk bebeğimi egepolde yapmıştim simdi 9 eylülde düşünüyorum doğumu insallah iyi olur bilen varsa yazarsa cok iyi olur dogum yapan orada 😊