Cansuada24 Kızlar meraba ben 4 haftalık hamileyim ayıptır söylemesi baya gaz cıkartıyorum ve bunun yanı sıra gaz olunca karnım agrıyor böyle birsey yaşayan oldu mu aranızda acaba ?
Biryolcu Cansuada24 ilk haftalarda sık sık öyleydim sonra bir ara geçmişti nadiren oluyordu. 25. Haftadayım sıklıkla geri döndü
Ezgi_turan Biz 5 aylık olduk o dönem zor geçiyor gaz ağrısı başlayınca vücut yeni gaz topluyor bebek ilk adapte olma süreci normal 3 aydan sonra geçer sade soda iç günde 1 tane gazlı kuru baklagilleri azalt veya kes çok iyi gelir
Cansuada24 Ezgi_turan soda denerim umarım azda olsa rahatlatır bide aniden durduk yere bir ter geliyor anlatamam gaz olunca resmen adet sancıdan daha üst seviyede bu sancı..
Gamzeoks 28 haftalığım hala çekiyorum bitmişti yeniden başa döndük kimyon çayı içtim ben 1 fincan o iyi gelmişti biraz da olsa
Cicekmerve Gamzeoks canım benim bildiğim fazla kimyon alırsan erken doğuma neden olabilir. Çok içmeyiniz.
Cansuada24 Biryolcu gercekten kötü bişey ya insan korkuyor acaba düşük mü oluyor diye ama herkez yazmış rahatladım öyle cok degil bazen arada bir daraltıyor catlıcak gibi oluyorum o derece
Gamzeoks Cansuada24 yok yok olur normal ben dün karnım ağrıyo diye doğurcam galiba diye hastaneye gittim evi toplayıp düşünün 😂😂 ama bi sorun yoktu artık zaman geçtikçe şikayetler artacak normal hepsi merak etmeyin ☺️
Gamzeoks Cicekmerve doktoruma sordum içebilirsin dedi ben bir çay kaşığı kullandım herşeyin fazlası zarar tabiki ☺️