Merve5561 MinikMucizem23 günde birkaç kere normal dedi ama çok olursa gel dedi kasılma durumunda rahimağzını ölçüyor normal çıktı benim en son muayenede ama kısalma olursa yat dinlen diyor bir de bana oturur pozisyonda fazla kalma baskı yapmasın rahim dedi
Mom726272 Merve5561 ay ne kadar düşünceli doktor devlete gidiyorum ben doktoru yeni değiştirdim diğeri ilgisiz Di baya o zaman ¾ sefer oluyo demiştim son 3 gündür ⅞ i buldu varis var baya arttı onu ağrısı da etkiliyo ya
Merve5561 Mom726272 ilk hamileliğimde de aynı dr gitmiştim tanıyor artık beni ilk hamileliğim riskli geçmişti ondan korkuyorum bunda da ilkinde 25.haftada başlamıştı kasılmam adalat diye bir ilaç vermişti dr 39+4 te doğum yapmıştım
Mom726272 Merve5561 hmm çok iyi benşm de bu 2. Gebeliğim ilkimde son ayımda başlamıştı kasılma bak senşn ikisinde de erken başlamış kendi sancın la mı doğum yapmıştın hakkımızda ne hayırlısıysa o olsun inşallah
Merve5561 Mom726272 epidural normal doğum yaptım canım ama çok zor bi doğum değildi şükür suni sancı da verilmişti
Mom726272 Merve5561 hmm anladım yani Bi ihtimal kasılma erken başlasa da illa doğumda erken oluyo diye bişey yok sanırım tabi önlem de almak şart
Merve5561 Mom726272 yok evet ben ilaç kullanmıştım ama kasılma için sonra ilaçları 34 te kestik ama şükür erken doğmadı
Mom726272 Merve5561 anladım sizede çok geçmiş olsun inşallah vakti zamanı gelince doğar bebeklerimiz 🤲🏻