havuzlu han iş yerime çok yakın arada uğrarım kesinlikle internetten, ebebek’ten vs pahalı. sadece alt katlarda dükkan önüne çıkardıkları “20 lira” reyonları falan iyi oluyor. geçen hafta gittiğimde hastane çıkışları 100 liraydı mesela 2-3 dükkan kampanya yapmış. şansınıza biraz yani.