Betfer böyle şeylere inanmayın lütfen. Ne kadar yaşayacağımızı şüphesiz ki Rabbimiz bilir.
5 aylık hamileyim. 2 defa saçımı kestirdim.
Boya konusuna gelince kimyasal içerdiği için zararlı. Bazı doktorlar bitkisel boyalara izin veriyor. Bunu doktorunuza sormanız daha iyi olur.