Kızlar selam 31+6 dan selamlar 🙋🏻♀️👑
Hastane çantası hazırlığı yapıyorum çoğu eksiğim bitti ama sizlerinde fikirlerini almak isterim eksiklerim varsa söyleyin lütfen 😊
Bebek için
1 adet 10 lu hastane çıkışı
2 adet 5 li hastane çıkışı
Battaniye biri kalın 2 müslin
Corap eldiven şapka 2 -3 tane herbirinden
Bez 15 tane koydum
Ağız mendilleri ve 2 tane kollu alttan çıtçıtlı body
2 tane tulum, 1 alt üst takım
Pişik kremi
ıslak mendil
Alt açma bezi
Biberon
Emzik
Yüz örtüsü bebeğe
Anne için
2 takım gecelik takımı
İç çamaşır 4 - 5 adet
Hasta bezi depent
Terlik
Çorap
İnce Hırka
Göğüs pedi
Krem (lansinoh )
Emzirme önlüğü
Gerekirse süt sağma pompası
Emzirme sütyeni ve atleti gereklimi bilemedim bazıları al bazıları alma diyo sizin fikriniz nedir 🥰