Ezgiii11 Böyle kasılma gibi bir agırınız oluyor mu ? Sanki adet olcak mıs gibi normal mi bel agrısı vs
Canlarrr Ezgiii11 benim ilk günden beri hâlâ devam eder arada eğer düşük riskin yoksa korkma ama şiddetli ağrılarınsa bir görün ne olur ne olmaz
Hatice-Cihan Ezgiii11 14+2 yım çok şükür şuan bir sıkıntım yok bu arada 3. Gebeliğin diğer 2 si bayağı zorlamıştı bu iyi gidiyo 😜
Ezgiii11 poyrazinannesi3547 Aynı durum aşagaya baskı gını agrum var yurumek istemiyorum rahim buyuo galiba bu haftalarda
Syda01 Ezgiii11 cok geçmiş olsun insallah Hayirlisiyla atlatırsın iyi düşün Iyi olsun bebekler herşeyi hissediyor diyorlar stres yapma
AlyaEkmen_ Ezgiii11 13+2 deyiz oluyor bizde de ara ara gelip gidiyor araştırdım normalmiş 🙈kanama olmadığı sürece sorun yokmuş