Kızlar merhaba adetim 3-7 hazirandaydı fakat yumurtlamam 26 haziranda oldu 9 temmuzda doktora gittim beta hcg değerim 42,88 pazartesi olan değerim 143,2 sizce artış normal mi benimle aynı duru mu yaşayan var mı 24temmuzda keseyi görmeye gideceğiz ama ben hala inanamıyorum 🙈