Kızlar ben 16+0 da doktora gittiğimde bebgimin erkek olduğunu söyledi doktor. 3 gün sonra ilaç yazdırmaya tekrar gittiğimde ise cijdiyeti söylemiş miydim diye sordu. Bende evet erkek dediniz dedim. Sonra bana ben cinsiyeti söylememisimdir dedi. Sonra biraz daha bakınca erkeğe benziyor dedi. Aynı durumu yaşayıp bebeğinin cinsiyetini ayrıntılı ultrason da farklı gören varmı