Hnf123 benim de hiçbir şeyim yoktu Ne sancı ne ağrı yani karnımda çok yukarıdaydı hiç aşağı inmedi zaten o yüzden ben ona güvenerek bekledim çünkü bayram öncesi olsaydı ailem bu sefer zorlanacaktı kurban falan derken hem de ben olabildiğince karnında dursun istedim tabi yandan da korkuyorsun Kordon dolanırım acaba kakasını yer mi acaba diye bayramdan sonra hemen sezaryen oldum