Kızlar ara sıra fuse tea tarzı teneke kutu içecekler tüketiyorduk malum havalar sıcak olunca iyi geliyor kola zaten asla tüketmemek gerekiyor dün akşam kutu içeceği bardağa boşalttım iyi ki de öyle yapmışım içinden salya gibi birsey çıktı hemen döküp attık artık kapalı kutuları da tüketmem size de tavsiyem