irorkay Kızlar ben de 37 ye gireceğim de birkaç gündür ishale benzer semptomlarım var ve göğüs uçlarım çok ağrıyor değince tshirtüm falan sizde de oluyor mu? Senaa28- zhlgs Humanur2021
Humanur2021 irorkay benim göğüs uçlarında falan ağrım yok şuan ama karin ağrım çok.fazla oluyor ama boş çıkıyorum 🤦♀️
rosatue irorkay benim de 36+6 dışkılamada sıklaşma, akıntıda artış ve göğüs uçlarımda ciddi hassasiyet oldu. Başka hiçbir şeyim yok sancı gibi. Daha gelmeyecek benimki galiba
Humanur2021 Senaa28- aynı haftadayiz seninle benimdr bi daha ki randevum tam 38 e geliyor bende o zaman dicem kendi rızamla artık ne yaparsa 🙏🙈
Senaa28- Humanur2021 vallahi bayram tatilinden çok korkuyorum ani bir durum olur mu diye bir gideyim dedim ani doğumdanda coook korkuyorum planlı olmsını istiyorum ;))
Humanur2021 Senaa28- planlı olsa daha iyi tabi 🤦♀️🙈 Ama bebislerin keyfi belli olmuyor . Git bi bakalm eğer gelişimi herşeyi tamamsa ayarlanır belki 🧿🤲🙈
Humanur2021 irorkay büyük ihtimal sezeryan canım bebeğinin gelişimi önde olduğu için doktor yine bakarız duruma göre dedi ama 2 hafta sonra net belli olur 🙈
Humanur2021 Senaa28- hadi gözün aydın sağlıkla al kucağına inşallah 😍gününu bilmek daha çok heyecanlandırır şimdi darısı banaaa🤲🌸🤍
Demetb leyla_ok evet normal o, sancı belden giren bir şey. Vajinadaki baskı zaman zaman cok artması azalması hepsi dogum icin vajina kemiklerinin hazırlanmasından kaynaklı