Kızlar, dün geceden beri sol göğüsümde bir ağrı var dokunamıyorum dokunmadan dahi acıyor. Acile gittik, hamile olduğumu söyledim, kas sıkışması veya iltihap olabilir birde genel cerrahiye görünün dedi doktor. Bugünde orada randevum var.
Internette okuduklarıma göre süt toplanmasıda olabilirmiş, genel cerrahi anlarmı ki başka bir bölüme mi gitmem gerek? Sizce daha çok süt toplanması mıdır ?