Cutemomy Haziran 15te adet oldum bir önceki ay klomen çatlama iğnesi tedavisi oldum sonuç olumsuzdu.adetim bitince ardından yumurtlama döneminde ve bugunden 1 hafta önce kanamam oldu. Şimdide adet günüm geldi Bi türlü sökülmüyor.test yaptım sonuc negatif bir türlü tam sökülme olmuyor.peçeteye geliyor kırmızı kahve pembe kanama. Ama ped temiz 2 gündür. Hiç ara kanama VS olmazdı. Bu ay saçma kanamalar yaşadım sürekli. Acaba klomen yüzünden mi yada neden olabilir. Kist falan mı oluştu ki bilemiyorum. Şaşkınım. Fikir verebilirmisiniz?
Zkskdkdkxk Cutemomy iğneden oluyordur canım bende tedavi görerek hamile kaldım bendede öyle damla şeklinde oluyordu sinirleniyordum hatta 3-4 gün öyle sürdü sonra geçti bişi olmadı normalmiş sonrasında zaten hamile olduğumu öğrendim
Myworld34 Cutemomy şuan seninle aynı şeyleri yaşıyorum son adet 6 Haziran yumurtlama dönemi kanama ve günümde iki Damla peçeteye geldi sonra adetim bir türlü sökülmedi testler negatif ve benim günüm geçeli 10 gün oldu bu sabah sadece çamur gibi peçeteye geldi yine adet yok çıldırcam artık
Cutemomy Myworld34 kan testi yaptınız mı? Bende saskınım. Klomen kullanmıştım gecen ay siz kullandınız mı? Yada kist falan varmıydı sizde?
Yavrucuk07 Youtoobe da birgebeningunlugu bir bayan var Ebru abla,ovulasyon testi satıp, takibi yapıyor, o sayfada adet söktüren masaj falan var ,bir bakın isterseniz
Myworld34 Cutemomy hayatım boyunca hiç kistim olmadı benim bişey de kullanmadım geçen ay sadece fitil kullandım enfeksiyon mantar için o kadar