rosatue Kızlar enfeksiyonum yok. 36+6yım. Bugüne dek akıntı problemim olmadı. Afedersiniz son 2 gündür kıvamlı krem rengi akıntı yaşıyorum. Bunun açılma ile bağlantısı olabilir mi?
Naz_01 rosatue açılma değil o enfeksiyondur.35.haftadan beri bende öyle geliyor kıvamlı krem rengi enfeksiyon denildi
Emel123 rosatue benim de öyle oldu. 34+1 de gittiğimde söyledim, alttan muayene etti. Mantar dedi. Mantar dediğin kaşındırmaz mı? Hiçbir belirtisi yoktur akıntı dışında. Tek bir fitil verdi. Bir gecede akıntım geçti oh be!
rosatue depsizoo nişanın kırmızı veya pembe olması gerekmiyor mu? İlk gebeliğim de ondan bilemiyorum 😅
rosatue Naz_01 yeni tahlil yaptırdım bir de normal doğum istediğim için 3 gün önce vajinal ultrason bakıldı. Enfeksiyon görülmedi
rosatue Emel123 yeni başlamıştı herhalde çabuk yakalamışsınız☺️Ben de 3 gün önce alttan muayene olmasam enfeksiyondan şüphelenirdim ama yoktu. Cumartesi randevumda sorarım artık neyin nesi diye