373437 aslında en iyisi ablama kız dedi 3 hafta sonra detaylı ultrason da erkek olduğunu öğrendi 😂 bi de cinsiyet partisi yapmıştık 😂😂 benim doktorum da öyle emin olmadan hiç bir şeyi söylemez Allah korusun bi hastalık vs bile görse emin olmadan söylemez 😊 iyi bir şey yani bence