Hevidar47 ben önceki gebeliğimde ona gitmeye karar verdim kontrole gittik lekelenmem vardı 2 hafta da geriden geliyordu sorun yok dedi ilaç başlattı ve rahmin çift boynuzlu(kalp şeklinde)dedi şaşırdım ilk defa duymuştum herhangi bir sorun olur mu dedim yok hiç bişeye sebep olmaz dedi bende ona güvendim ve bişey düşünmedim bile bir hafta sonra kontrole gidecektik gittik sadece kalp atışı yok cerrahi işleme alalım dedi ben o şokla hiç bişey ne düşündüm ne sorabildim neyse biz allahtan başka doktora da gittik. Onlarda kalp atışı göremedi bir hafta falan bekledim en sonunda başka yerde kürtaj oldum. Seyithanda olmama sebebim ise tekrar gebelik olursa ona gideyim diye kürtajı onda yapmak istemedim. Bu dediklerim Ocak ayı. Geçen ay adetinden 5 gün önce gün içinde lekelenme gördüm test yaptım silik çizgi çıktı kan verdim 10 bişey çıkmıştı adetten çok önceydi sonuçta erken dedim iki gün sonra kan verdik değer düşmüştü randevu aldık gittik sadece ultrasondan bakıp gebelik yok dedi. Sanki sadece onun için gitmişiz gibi ben lekelenme gördüğümü akıntı gördüğümü söyledim onu kale almadı galiba rengini miktarını hiç bişey sormadı. Tabi bende bir sürü soru işareti vardı sordum hocam rahmim kalp şeklinde demiştiniz acaba ondan dolayı bir sorun olabilir mi dedim evet dedi düşüklere neden olabiliyor dedi tabi afalladım ben ne yapabiliriz edebiliriz diye hep ben sordum nasıl öğrenebiliriz dedim rahim filmi çektirebilirsin diyor illa benim sormam lazımdı demekki. Neyse tamam dedim çıktık ama aklımda binlerce soruyla kaldım. Afet kanaması başlayınca gittik hormonlara bakalım dedi. Ben soru sorabilir miyim dedim aklımda çok soruyla kaldım dedim galiba çok hoşuna gitmedi . Sordum hocam siz bana öncesinde sorun olmaz dediniz dedim şimdide düşüklere neden olabilir dediniz dedim ya öyle mi eksik söylemişim diyor sanki çok ihmal edilebilecekmişim gibi gebelik düşünelim mi diyorum ne yapılması gerekiyor diyorum o sizin bileceğiniz bişey diyor rahminiz öyle ve düzeltilemez üfürerek düzeltmezsiniz ki diyor düşünebiliyor musunuz bir hekim bunu söyledi. Ben tabi orda sakin kalamadım. Size daha sorum var dedim lekelenme gördüğümü söyledim onunla bile ilgilenmediniz dedim sormadınız dedim. Sormadım mı dedi evet dedim yine eksik söylemişim diyor. Anlatınca bile hala sinirleniyorum gerçekten bu ne demek ya dedim ben olsam bir daha bana gelmezdim dedi. Neyse şikayet ettik tabi hiç bişey olmadı. Ama bu kadar basit olmamalı bu şekilde önemli şeyleri yanlış bilgiler verip pişkin davranmak . Çok uzun yazdım kusura bakma ama tam anlatabilmek içindi.