Kızlar 31 haftamdayım ve 2 gün önce gittim hastaneye doktorum bana bebek çok fazla aşağıda yani doğum kanalında yüzünü de rahim duvarına yapuştırmıştı doktor zor zor uyandırdı ultrason resmini çekti doktorum çok zorlanırsn yürürken lavaboya girerkn dedi gerçekten de öyle hep rahmimde çok aşırı baskı hissediyorum ve eylül 15 de doğum haftamdı ama doktor bu yüzdn ağustos sonu eylül başı gbi gelir dedi çnkü durmaz büyüdükçe daha aşağı incek dedi çok korktum sizce erken doğum olur mu🥺nerdeyse 2 3 hafta erken gelcek