Merhaba benim gibi pimpirikli annişler 👋
Artık uyumak bana resmen haram oldu. Yatakta her sağa ve sola döndüğümde acaba bebeğimin boynuna kordon dolanıyor mu? Hareketini kısıtlıyor muyum? diye düşünmekten uyuyamıyorum. Sürekli bi panik halindeyim. Benim gibi olan anneler var mı ? Ben mi çok abartıyorum ? Sizce neler yapmam lazım ? Tecrübelerinize ihtiyacım var 😢