Kizlaaaarrr acil bir soru 🤔 Yeni uyandım yataktan kalktım tuvalete yürürken bir şey akıyor gibi hissettim ama sabahları genelde olur bana akıntım çok fazla bu ara gece akamayan kısım sabah kalkınca iç çamaşırıma akar öyle düşündüm. Ama daha tuvalete oturmadan iç çamaşırımı indirdim baktım damla damla akıyor sonra biraz arttı tutamadım yani ozellikle denedim. Bir avuç içi kadar aktı iç camasirim baya baya ıslandı yani. Böyle beyaz akıntının aşırı sulu olduğunu düşünün su gibiydi yani ama beyazimsiydi sanki suyun içine akıntı koymuşlar gibi inşallah anlatabildim. Suyum mu geliyor diye beklerken durdu. Sonra tuvaletimi yaptım kalktım iki üç damla daha geldi yine su gibi. Sonra durdu 10 dk falan oldu.
Suyum mu geliyo desem su daha fazla miktarda geliyor onu biliyorum. Yavaş yavaş sızmaya başladıysa onu nasıl anlayacağım 🤔 Cumaya kadar dogmazsa cuma günü yatış yapıp suni sanci ile başlatacaktık zaten dogumu. Bu arada 39+2yiz. Doktoruma yazsam gel bakalım diyecek hemen ve suyum gelmediyse bile riske atmamak için yatış verecek biliyorum zaten iki gün sonra dogacakti diye düşünüp. Ama ben de suyum gelmediyse gitmek istemiyorum iki gün daha var sonuçta belki kendiliğinden doğuracağım. Kafamda deli sorular HELP!!! 🤦🏻🤦🏻