dygumrt 37 haftalık hamileyim sabahları bulantım tekrardan başladı (sanki ilk 3 ay kusmalarına geri dönüyorum). Yasayanlar var mı??
Uykucu2307 dygumrt aynı durumdayım 37 haftaligiz. Dün sabah bi hal oldum kusmaktan. Doğum başlangıcı olarak da sandım ilk öle de olabiliyormuş çünkü. Ama değilmiş. Mide bulantısı en nefret ettiğim şey şu gebelikte