Arkadaşlar 37+3teyiz ve gece 2 den beri 2 saatte bir belimden girip kasıklarıma bacaklarıma yatılan ağrılar var adet sancıları gibi gece hiç uyumadım iki saat uyuyup sancıyla uyanıyorum. Bacaklarımda bile adet sancısı çekiyorum hissi var. Çatı ağrım arttı ve kuyruk sokumumda baskı hissediyorum. Bebeğim geliyor mu ? Böyle böyle sancısı artan oldu mu ? İlk gebeliğim bugün artarsa tabiki doktorumu arayıp hemen muayeneye gidicem fikir almak istedim.