Hanımlar ben adetime göre 12+5 geç döllenme kaynaklı ultrasona göre 10+5 haftadayım doktorum gel bebeğin ölçümleri yeterli olursa ikili taramayı yaparız dedi. Sonucun çıkması 15 günü buluyormuş doktora gelmeden önce öğrenebileceğim bir sistem var mı belki daha öncesinde çıkar diye sormak istedim. Kontrollerimi devlet hastanesinde yaptırıyorum hanımlar. Yardımcı olursanız çok sevinirim ❤️