Kokusu bana ağır geldiği için sadece akşamları badem yağı sürüyorum. Sabahları da Hindistan cevizi yağı sürüyorum. Çatlaktan filan değil ama karnım aşırı büyük ve sivri bu yüzden yağlamak gerginliğini azalttığı için sürüyorum.33 +1′im henüz çatlak vs yok