Ben regl döneminden önce test yapıyorum ve ben ilk gebeliğim olacak inşallah 5 tane test yaptım hep çift çizgi çıktı bugün aynı testten bidaha yaptım çıkmadı neden acaba asıl regl günüm ayın 17 si acaba o test koltuğun altına girmişti paketteydi acaba koltuğun altında test ezildi ondan bugün negatif göstermiş olabilirmi ben normalde 18 sindede eczanede yapıcam lütfen bi yardımcı olun