3-6 aylık aldim yenidogan olarak almadım pamuklu cokda kalın olmayan tulum bady filan aldim e bebekde çoraplı altlar vardi onlardan almistim tabi bir kac da kalın tulum aldim geceleri filan soguk olursa diye 🥰 saglikla gelsinler yeterki geldiklerinde artik hava durumuna göre ihtiyac bitmez alınır gene 😄