Herkese benden kocaman selamlar 💫
13 temmuz sabah saat 5.30da yengemin doğum yaptığını gördüm birden uyandım sonrasında karnımda guruldama duydum ama hiç bir hareketlilik yoktu. Uyumaya çalışayım derken saat 6 gibi bana yoğun alttan basınç şeklinde ağrı girmeye başladı başta 7 dakikada birken 1 saat içinde 2 dk bire indi doktorumu aradım ılık duş alıp hastaneye geçmemi istedi bende duşumu aldım annemi uyandırdım o sırada annem çay demledi bir bardak içtim öncesinde muzla süt içmiştim tabikide 🙊 iyiki yapmışım yoksa 😅 doğururken bayılcaktım hastaneeye doğru yola çıktık anam o ne trafik saat 8 bursada tam iş saati arabada bana sancı vurdukça beceriksizce ıkınmaya çalıştım🙊 ıkınma çalışın benden söylemesi 🤷🏻♀️ Daha sonrasında hastaneye geldik nstye alındım sancılarım bariz belirgin ve ağrılıydı derken ebe açıklık kontrolü için çatala çıkardı daha sonrasında iğneyle suyumu boşalttı ve açıklığın 8-9 cm neredeyse dedi asıl olay bundan sonra başladı. Oğlum çok keyifine düşkün diye her ultrasyonda doktor ile konuşuyorduk ama bu kadarınıda beklemiyordum🤭 bir bebek o sancılara hiç kendini ittirmez mi ıkınmayıda beceremediğim için bana üstten bastırdılar o zaman çok zorlandım işte üstümde biri var ve sana bastıyor ıkın diyor ıkınacak nefesmi kalıyor ne ıkınması ruhumu teslim etcektim orda bir yaptık olmadı iki yaptık olmadı yere çömelme pozisyonuna aldı doktorum beni ileri geri ileri geri yaptırdı o sırada tabi ben ona beni sezeryana al nolur siye yalvarıyordum ama açıklık tamdı bana saçmalama dedi. Tekrar çatala çıktık ve iki kişi birden bana bastırdı birinci ıkınmada değil ikinci ıkınmada bir yanma hissettim anladım ki yırtıldım 😂😂😂 ama sadece yanma asla bir ağrı yok bebeğin çıkmasıyla rahatlıyorsun zaten bebeğimde baya yorgun geldi uzun bi süre ağlamadı masaj felan derken kendine geldi çok şükür şimdi ikimizde iyiz arada emziriyorum arada mama veriyorum bu arada gebelik şekeri takipliydim bende doğurduğum gibi şeker kalmadı. Çok şükür bebeğimde etkilenmemişti zaten onunda şeker değerleri iyi dendi uyuyor şimdi 🙊 yorgun düştüm ama herşeye değerdi 💙 hepiniz sağlıkla kucaklarınıza alın inşallah 🧿💙💫