Heather betulltoker 32. Haftada aldım ben raporumu ayrıldım. Doktorunuz rapor yazıyor 32. Haftada bunu insan kaynakları, yoksa muhasebeye veriyorsunuz. Sonrasında raporlu bir çalışan olarak işe gitmiyorsunuz:)
Alyamelekeren betulltoker canım yasal olarak 32 de ayriliyosunuz ben 36 ya kadar çalıştım ama 32 de doktordan çalışabilir raporu aldım 37 ye kadar çalışırım diye düşünüyorum ama 36 da zorlanınca gittim aldım raporumu
tuanis35 betulltoker bende 34 de ayrılacağım kısmetse. 32 de ayrılmanız gerekiyor eğer devam edecekseniz 32 de mutlaka çalışabilir raporu alıyorsunuz. 37 ye kadar çalışma hakkınız var
SyhnHtp betulltoker 34. Teyim calisiyorum doktora kontrole geldim hatta suan sancim var belki direk ayirir beni bu gidisle :/ ben 35- 36 ya kadar durmak istiyordum :) 32. De aldim calisabilir raporunu hafta baslarinda rapor alin. yani 31+0 en iyisi haftasonuna denk gelirse pazartesi alin benim gibi bosuna calismis olursunuz, doktorumun sekreteri bana oyle demisti.
betulltoker Heather bende 32 de almak istiyorum suan 26+2 haftalıgız sigortadan herhangi bir işlem yaptırıyomuyuz raporu muhasebeye göndermek yeterli mi peki?
melike0710 betulltoker 32. haftada izne çıkma hakkını kazanıyosun.doktorum bana sordu çalışmak mı istersin izne çıkmak mı diye.gebeliğim gayet iyi gidiyodu bana bıraktı.bende çalışcam dedim 37. haftaya kadar çalışır raporu verdi. kuzucum da annesine müsade etti 37 ye kadar çalıştım😊 zaten 37 de artık zorunlu çıkıyosun. şuan 38+4 olduk hala doğurmadım beklyoruz çarşambayı 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
Heather betulltoker e devletten otomatik düşüyor zaten rapor ama garanti olsun diye elden de muhasebeye verebilirsiniz raporu. Sgk ile işlem yok sizin yapacağınız.
Heather betulltoker henüz almadım ben ama muhasebeciniz bu işten anlıyorsa ister toplu isterseniz 2 parça alabiliyorsunuz. Bizimki ne yaptı bilmiyorum çok acemi olduğundan kafası karışıp beni zora sokmasın diye ses etmiyorum.
Deda betulltoker Tek rapor alırsan rapor bitiş tarihine kadar alamazsın ama doktordan ayrı ayrı istersen aylık olarak alırsın paranı
Aylinnkadirr Ben şuan 8 haftalık hamileyim işe gireli 4 ay oldu Şubat'ta doğum gerçekleşicek iş yerine hala bilgi vermedim tazminat alirmiyim ?
Nrnoztrk Aylinnkadirr canım ben de seninle aynı durumdaydim iş yeri istifa etmemi istedi . Yeni girdin işe ne hamileliği falan dediler . Eğer işin ağır değilse saklayabildigin kadar sakla hamileliğini.
SyhnHtp Nrnoztrk etme istifa kendileri çıkaramayacağı için böyle yapıyor Kaç aydır ordasın peki? senin yerinde olsam siz mobbing yaptığınızın farkında mısınız derim böyle tavır alırsanız haklarımı biliyorum şikayet edecek yeri de biliyorum derim.
Sehersoy Nrnoztrk kesinlikle saklama seni çıkarma gibi bir hakları yok bende işe girdikten 1 buçuk ay sonra 1 aylık hamile olduğumu öğrendim benide işten çıkarmak için çok uğraştı müdürüm ama muhasebeye şikayet ettim hamileyim beni çalışmıyor diye gösterip işten çıkaracakmış dedim öyle birşey olamaz raporunu getir işten çıkarma hakkımız yok hamileleri dedi.
Nrnoztrk SyhnHtp sonuç olarak hala çalışıyorum duydukları andan beri çıkarmak istediler çıkmadım çalışma saatleri mi değiştirdiler çalışma yerimi değiştirdiler . Pes etmeye niyetimi yok şu an 18 haftalık hamileyim inşallah sorun çıkmadan 32 ye kadar devam edebilirim
Aylinnkadirr Mahkeme açabilirsiniz aslında Media Marktta çalışıyorum isim biraz ağır kararsız kaldım şimdi
Birgulbasegmez2 Aylinnkadirr ablamı hamilelik dolayısıyla işten çıkardılar işe iade davası açtı 2 yıl oldu iki kere kazandı ama iş yeri sürekli temyize gönderiyor hala sonuçlanmadı ama kazandı yani sadece süreç uzuyor
SyhnHtp Birgulbasegmez2 temyize istediği kadar göndersin alacağı var sonuçta ve enflasyon oranında da faiz biniyor:)
Aylinnkadirr Birgulbasegmez2 çarşamba günü söylemeyi düşünüyorum çünkü işyeri sürekli personel cikartiyor
Defnenil betulltoker 35 haftada alıcagım canım ben normalde 32 ayrılmam gerekli ama calışabilir raporu alacagım doğumdan sonra kızlarımla gecirirm diye 😂👌🏼