uzumm bence gecelik alın yanınıza ben pijama giymeye cesaret edememiştim beni hastanede duşa soktular dizide sokarkar belki havlu yada özel olarak kullandığınız şampuanı iz falan varsa azıcık yanınıza alın benim baş ağrım olmadığı için ihtiyaç duymadım ama Nescafe alabilirsiniz ağrıya iyi geliyomus toka alın 😊
Sezeryan kismida o kadar korkutucu değil merak etmeyin ben belime yapılacak iğneden çok korkuyorum ama hiç hissetmedim bile adam bitti donebilirsin dedi ben hala iğne yapacaklar diye bekliyorum sonrası zaten uyuşma ama çok uykum gelmişti kendimi zor uyanık tuttum bebeğimi giricem diye zaten ameliyathaneden yukarı cikisimi hatırlamıyorum 😄 eşime yanımdaydı benim bebeğin çıktığını hissetmiştim bı hafifleme oldu 😁yani çok rahattı hiç pişman değilim