Hepinize merhaba bugun happy momdan mezun olduk ❤️ Aslında bugun doğum günümüz değildi sabah hastaneye geldiğimde nst de sancım 100 lere kadar çıktı bebeğimin boynuna kordon dolanmıştı 3 hafta önce ondan dolayı son 1 haftadır bebeği beslemediğini söyledi kordonun ve hemen acil sezeryana alındım zaten çatı muayanesi yaptığında çatımın dar olup hala açılmanın olmadığını söylemişti. Yatış işlemleri felan derken hemşireler geldi ameliyat haneye götürdüler burda bir çok kişinin sezeryan hikayesini dinlediğimde çok korkmuştum ama öyle değilmiş… Ameliyathanede ilk anestezi doktorunuz gelip sizlere neler yapılması gerektiğini anlatıyor ben spinal anestezi oldum inanın belime vurduğu iğne sinek ısırığı kadar bile değil hiç bişey hissetmedim daha sonra doktorum geldi sadece hissettiğiniz bebeği çıkarkırken sizi sallıyor onu hissediyosunuz ama saniyelik sürüyor aslında çok korkup girdiğim ama bir o kadarda hiç bişey anlamadağım sezeryan doğumum böyleydi 🤲🏽 Sadece ilk kalkarken başınız dönebiliyor oda ameliyattan 5 saat kadar ayaklarınızın açılmasını bekliyorsunuz daha sonra ilk yürüyüşten sonrası çok çok kolay kendiniz kalkıp kendiniz oturabiliyosunuz ❤️ Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin inşAllah 🤲🏽 Sormak istedikleriniz olursa sorabilirsiniz