Melisaalagoz Kızlar bi yakınım sezeryan doğum yaptı bugün 3. Günü çağırdı gittim sütü yokmuş bebekte aç kurban olurum bu durumda napmak gerekiyo hamilelikten iki kat etkilendim kıyamadım hâlâ aklımda yani mesela benimde sütüm gelmese napmalıyım dayanamıyo insan
Dilekcnkn Melisaalagoz Bazen bazılarının sütü 3 gün sonra yada 1 hafta sonra gelir ama bebeği aç bırakmak doğru olmaz mama verilmesi lazım tabiki de bazıları ne yaparsa yapsın olmayınca olmuyor inanın ben iki oğlumda da en fazla 3 ay emzirebildim olmadı gelmedi sütüm mama verdim 🤷♀️İnşallah bu bebeğimde olmaz öyle
Melisaalagoz Dilekcnkn Ya en sağlıklısı herkes ister süt vermek keşke herkesin sütü gelse ama yani hemen mama vermeyin diyolarya bebek acmı kalcak ben dayanamam süt gelmesse veririm heralde belki hastaneden çıkmadan bugün gördüm sütüm yok bebek aç dedi ağladım oturdum yani süt yoksa nolcak bebek acmı kalsın hemen veriliyo mu sarılık olmasın diye mama ?
Dilekcnkn Melisaalagoz Hayır verin benim bebeğim doğdu sütüm yoktu vermediler eve geldim yarım kilo kaybetmişti yarım saatte bir emziriyorum yok durmuyor sarılığıda vardı ateşi çıkmıştı yattı yoğun bakımda artık öyle bir zamandayız ki yediğimiz herşey hormonlu süt mü olur valla 🤷♀️