Ys35 Sancılarım 1dakika da bir gelmeye başlayınca dayanamadım ağrıya Epidural oldum. Çok birşey hissetmedim o yüzden zorlanmadım rahat bir doğum oldu çok şükür. Dikişimde çok yok. 3.gün ayağa kalkıp temizlik yaptım. Şimdi 7gün bitiyor çok şükür çok daha iyiyim.