Arasinannesi 19.07 de bebeğimi kucağıma alacağım inşallah ve epidurol sezeryan olacak. Sırtta kalan kataterle nasıl yatıp kalkılıyor:( nasıl birşey yaşayan varsa anlatabilir mi ? Makineye falan mi bağlıyız nedir .s
Aslihan Arasinannesi yok canım makineye falab bağlı değilsin korkulck birşey yok omuzunda yuvarlak birşey oluyor ordan iğne vuruluyor
Lilium Arasinannesi evet iyice bantlıyorlar kaymıyor hiç birşekilde çıkmıyor. bir cihaza bağlı tuvalete giderken onu da birinin taşıması gerekiyor çanta gibi. Rahatsızlık veriyor evet mesela emzirmek için doğrulman gerekiyor ama bel sıkıntılı olduğu için insan haliyle zorlanıyor. Ben erkenden çıkartırmak istedim çıkartırlarken çok acımıyor. O kablolardan kurtulup iğne yemek daha iyi geldi diyim. Spinal mi olsaydm diye düşünmedm değil sonradan.
Minnosunannesi Arasinannesi korkacağın hiç bişey yok . Çok küçük bişey olduğu için seni rahatsız etmiyor. Ben makineyle yürümek istemediğim için çıkarttırmıştım sende istemiyosan çıkarttırısın ama ağrın çok olabilir ilk gün epidural kategoriyle ağrı kesici vermeye devam ettikleri için çok rahat geçiyor aslında Doğum sonrası
scl Arasinannesi canım bende epidural normal oldum. Sırtındaki inan rahatsız etmiyo seni serum hortumuyla omza doğru uzatıyolar dozları ordan yolluyolar. Çok rahat ediyosun hiç korkulacak birşey yok inan 👍🏻 Buarada bende de makine yoktu
Aslihan Arasinannesi belden yapliyor bir ince kablo sırttan omuza doğru gelen orda ağrı kesici uygulanıyor ama bnde makine falan yoktu. Spinal epidural oldum belki o yüzdendir.
Arasinannesi Lilium damar yolu ile duramazken nasıl durucam o iğne ile hiç bilmiyorum:( Bende spinal istiyorum ama hastane uygun görmüyor spinal nedense :( Zaten zor ameliyat sonrası iyice zorlaşıyor :( En azından kablo falan olmasa katater olsa bile :(
Arasinannesi Minnosunannesi doktoruma sordum bende 24 saatten önce çıkartamayız dedi. :( sezeryandan çok sonrasından korkuyorum:( hiç hazır değildim sezeryan fikrine:(
Lilium Arasinannesi Doğru. Ben hastane yüzü görmemiştim serum bile yemedim hayatımda. Ama hepsi geçiyor bence insanın canını en çok yakan şey sezaryen yerinin acıması iyileşme süreci yani ve doğum sonrası kabızlık onun dışında korkmayn
Arasinannesi Allah allah öyle 3. Bi seçenek de mi var .s doktorum da bana öyle ikisini bir arada söyledi ben spinal istiyorum dediğim de ikisi beraber dedi .s Ay ne karışık işler. Ah ah normal doğum gibisi var mı :(
nazliiayaz Arasinannesi daha 3 gun once epidural sezaryanla dogum yaptim hic bir zorlugu yok ben oldugunu cok sonra farkettim cikartirkemde hic hissetmedim hic korkmaa